March 11, 2013

BERDAKI KAH BELOG INI?


Dulu, masa zaman skolah, time stadi-stadi,
atleast sebulan 2 kali gua post entry maki-maki.

Lepas tu, zaman merangkak stat keja,
atleast 3 bulan skali gua post entry geli-geli.

Sekarang, zaman kematu bontot melepek kt kerusi ofis,
atleast setahun 2 kali gua post entry bajet artsy fucksy.

Kira not bad la kan,
atleast gua tak lupa terus kt blog terlalu mampan ni.
atleast gua tak lupa basic ayat pujian berintegriti,
atleast gua tak lupa kat manusia berhidung belang yg dok stalk blog ni.

Jadinya,
Selamat Tahun Baru 2013 lah utk anda.

Eleh, tahun baru konon.
Set azam la hasrat la wahyu la dakyah la macam-macam, konon sempena tahun baru.
Hidup sama jugak, bangang tetap tak bertepi.
Matilah!



1 comment:

Anonymous said...

lama xupdate

Post a Comment