February 19, 2011

THE LAST MENET DIARY


'The last menet diary' was based on true story.

*Agnes Monika is crossing the line. fewittt!*
-Yg blakang tu awat? lapaq penampaq?

* the view*

*mat smart berspekmato merentungkan daging -ba alif ba ya- ataih bot*

*Delivery guna bot. Prestij kan? oh, ni bukan mat smart yg tadi aaa, ni geng lain*

* wa cuba mempamerkan aksi 'malaysia truly asia' dan posing bersama kawan baru, ehem~ *

Nasitambah round 1: Menet awal perknalan, kwn baru ni ckp muka aku mcm taiger, radang paru2 jugak la mula2, angin dh tembak kepala, rs mcm nk jek lutut kt kepala dia. Tapi rupanya org2 siam ni accent agak terok. Kesian. Agak bebelas kali dia dok taiger taiger, last bila mulut dia dh stat nak produce buih, baru aku dpt catchup, dia nk ckp muka aku mcm thai girl sbnarnya :|
Taiger pun tiger lah~ nasib baik la kaki taiger ni tak hinggap kt rusuk dia .

Nasitambah round 2: Dgn minah2 taiger ni jugak la aku sempat bljaq perkataan 'cantik' dlm bhs siam. 'cantik' kalau convert bunyi nya 'suay'. Cara pronouns = suwei. Cuba imagine kita attend majlis akad nikah, then p kt muka pengantin tu cakap, "-suay- gila hg harini". Pasti sopan balasannya nanti. Sbb tu aku hadkan pertanyaan sbb aku takot nk hadapi perkataan seterusnya. Boleh bayangkan kalau 'trimakasih' jadi 'pookey'? Gila!

*Jenih menatang comei*

Tiada niat mempersendakan agama
*Minah ni menggeletis sgt nk try pakai tudung, wa balutkan ja la (minta maaf tuhan) *



Terakhir, penulis bergambar bersama pemandu pelancong yg telah disumpah.

sebelum dilaknat:


selepas dilaknat:


The End.

5 comments:

Raja Dol Haq 2 said...

nais la weyyy
gila syokk
awek siam tu hg ada mintak fon number dia dak?
nanti pas kat aku
hheee

Darrr said...

the minah siam berada bwh penjagaan aku skrang. sila bayar lapanratusribu-RM utk khidmat no telefonnya shj.

Mr. Swift said...

Hahaha, sumpah sempoi blog kau. :D

Darrr said...

blog sampah pun sempoi. whadda bad taste u got dude :E

redondo said...

this post make my day...pookey yg tidak terhingga..

Post a Comment