November 23, 2010

SUJUD TANPA RAKAAT.


eh you, - kata jejaka kpd aweknya:
boleh ikatkan tali kasut i? -ok
boleh sinting seluar i? -ok
boleh buangkan chewing gum yg letak kt tapak kasut i? -ok
boleh kelepetkan stokin i? -ok
boleh kiwi kan kasut i? -ok
boleh tukar plaster kudis kat tumit i? -ok
boleh lapkan sikit kotor kat buku lali i? -ok
boleh ketipkan kuku kaki i? -ok
boleh betulkan jaluran bulu roma kt ibu jari kaki i? -ok

eh you, - kata si awek kpd jejakanya:
boleh i buang kutu babi kt atas kepala u? -nope
boleh i ikatkan kan rambut bercabang u? -nope
boleh i tekan kepala u? -nope

'mendongak itu bagus utk jejaka. tp bukan untuk wanita'
Apa yg aku rs, adanya segelintir lelaki yg hny mahukan si awek utk terus sujud tanpa rakaat adalah perlambangan kepada kemegahan dan kuasa monopoli. Diharamkan si dara utk mendongak supaya tak mahu para tak-guna disekeliling berlaga telinga lalu membisik hina kedayusan si jejaka. Mungkinlah diari si kulup ditulis teori kalkulus bhw, yg namanya perempuan itu harus TUNDUK mengikut telunjuk dan jangan melebih kerana aku-si 'lelaki' adalah segalanya.
*PTUIH!
Tapi bila dh sedap sental perasaan awek dgn ayat pemanis jagung sekalipun, Pada ketika awek yg meliuk-liuk mcm ikan keli tadi sedar yg dia dh hidap penyakit tulang belakang akibat semakin bongkok. Pasti lah dia pun lari meninggalkan si bongok.

:)

6 comments:

metro man said...

SAYA BANGKANG!

Darrr said...

hahaha. HEY!
pasti hg manusia berlompat gagak.

metro man said...

mane tau?
haha
malam ni kol aku!
@($&*&$

Darrr said...

gila, fon aku hilang. no semua yilek.
so sila msg kt aku no hg. aku still guna no yg sama.

metro man said...

harom samaa
aku tak hilang
tukaq fon lg
haha
mespes ang mana?

Ahmad Tongkeng said...

ada lagi ke persepsi male domination macam ni?

dah tak wujud dalam dunia aku..

Post a Comment