July 20, 2010

HUKUM ALAM YG MASIH WARAS



Jasad berfizikal normal yang menganggap dia 'sempurna'
aku percaya, akan merasa geli bila melihat benda jijik
lalu jasad ini akan berganjak bila terhidu bau yg kurang senang
kerana dia berhadapan dengan perkara yg bukan kebiasaan
maka perasaan jengkel dengan ketidak sempurnaan melonjak
pada masa darjat di bezakan

Tubuh ini tak sedar
bahawa yang sempurna pada fizikal ini
tak menoktahkan sempurna dalamnya
malah mengheret berganda aroma dari bangkai binatang keji
yg sahih, ia berjangkit.
penyakit yg tak dapat dihidu, tak dpt di lihat, tak kira darjat
tapi menusuk bisa yg mengheret diri
mati

9 comments:

crayon said...

fuiyoo.. bleh jadi masterpiece ni.. ang takmau letak frame kaca ka?

darrr said...

fuck you!

silencescreamer said...

hahah apabenda hg ni ahahah

darrr said...

pahal, tak paham?
mart arttt mmg la xpaham benda tak suckjective ni~

silencescreamer said...

hahahah hg ni kan x payah nk journalist penulisan sgt hahah, cuba hg baca kt stage apa hg tulih ni, siap lighting apa suma, haaha ngokk

darrr said...

hff hfff~
bau org jeles~

darrr said...
This comment has been removed by a blog administrator.
crayon said...

tima kasih.. darr mmg best!

Darrr said...

aku dah dilit komen hg yg guna nama aku tu
takyah nak syoq naa
harey
haha

Post a Comment