October 3, 2009

BODOH : THE CONQUERER

hoi laknat nirrajim!
hg nak aku ckp out loud kan?
ni bukan takat out loud, ni dah antero loud dah ni.
sapa suruh hg bet aku.
dok buat kemaih pa taktau.

YA,MEMANG AKU TAK SUKA HANG!
TAHAP VVVVVVVVVVVVVVVVIP!
AGUNG,RATU ELEZEBET, ISRAEL, SEMUA2 HAT MANA TAHAP TINGGI LA!

ada masalah?
belajaq la terima kenyataan.
jgn dok anggap semua benda org melawak.
kalau tumit pala tok hg pun hg dok rs lwk lagi, mmg payah la.
dok buat hidup secara positif pa taktau,
padahai pala otak terang-terang semak dgn benda bangang.
ubah la sikit perangai yg mana org tak suka.
jgn dok ambek mudah semua benda.
jgn dok buat cepat selesa.
jgn dok rs anggap apa hg rs tu betoi.
jgn dok bajet 'game' yg hg main tu unik.
dh mcm celaka ja aku rs.
cuba bg org respek sikit, tak semua pun, takat 2 3 org tu cukup la.
ni smpai takdak lansung, nak jadi apa?
buldozer?ka bulldog?
habeh takdak jalan sgt,
hg p seret hidung hg ataih tar.
bg mancung 90darjah.
nampak mcm kacuk babi sikit.
jgn dok bg jd muka iras manusia.
kalau ada jugak,mai aku volunteer nak pijak.
elok la hg hidup pun.kalau tak mesti boring dunia ni.
tapi takyah la smpai nak kongker habeh semua benda.
ya la,
pny dok kaut bodo sampai tak tinggai kt org lain lansung!
gila saiko!
patotnya org mcm hg ni kena p sedekah kat mat2 sukan.
dr dok rejam lembing tu, lagi baik kalau rejam hang.

No comments:

Post a Comment