April 22, 2009

HELLCOME

People,

Welcome to Hell.

4 comments:

adibfarhan said...

mukadimah saja panjang sopa ngan haramjadah.
tp aku terhibur.
tahniah.!

encik adi said...

"kpd org yg malang terbukak blog aku ni dan terrrbaca benda jadah aku merepek semua ni"

- yah, aku latuh. xpa. aku lebih suka baca entry yg merepek dari entry pasai cinta@fesyen-heri-sabtu-di-sitiplaza@diari-setiap-malam yang dah belambak ada dalam blogospera nih. teruskan merepek.

Anonymous said...

walaupun aku tak berapa paham bahasa utara ni, aku tetap nak baca blog merepek kau darr.

Billie Jane Nab said...

bahasa utara tak merepek la. aku suka je baca, paham dan tergelak, cane laa korang le ubah benda baku tu jadi seronok untuk didengo dan dibaca.. humm.. yaa.. aku bukan tulis baku, dah aku orang johor, memang gini la cara kami.. ko patut kekalkan identiti dar! usaha ko tu penting! and i love your blog. love love love! laughing and thinking stocks!

Post a Comment