February 14, 2012

BATAKKAH AKU?

BATAKKAH AKU? TERPULANG.

**************************
Yg pasti, sekitar November '11 lepas. Berlakunya rombongan antara aku dan beberapa manusia kesayangan lain ke Medan dan Danau Toba, Republic of Indonesia.
Trip ini adalah antara momen terbaik pernah berlaku sepanjang hidup aku.
God Bless us, always :)

And, the story begins....




***

Here goes, Lake Toba.



* Pirin (yg sebenar kakak tp dilahirkan sbg abg aku) cuba mempamerkan aksi yg sgt melambangkan dirinya - cacat *


Here goes the kenduri kawen.

Dan aku, dipaksa menjadi penggiat seni sementara. Fine Art sgt~
*Kesederhaan teras kebahagiaan. Wuuu~*

* pelamin paling comel di dunia. Ini kalau Bob Ku2 duduk mesti jd 'pelamin anganku musnah'


Here goes the lovely faces :)

*psstt~ sebelah pirin tu kan, yg tudung pink tu kan... bakal jd ahli keluarga saya. Hihihi. (Hai tudung pink, awak comel la belit2 tudung pastu lekat pin berribon, tp awak apply jugak konsep tu kt mak saya, dh mcm pokok krismas berusia dh sy tgk, nasib baik nice. hehe) *

,and not to forget, my beautiful niece.. cik parah :)


*Oh oh, jgn lupa gambir culture shock.

SELAMAT SORE MALINGSIA~


1 comment:

Intan Asmira said...

yang tudung pink tu bakal kakak ipaq ka? hehehehehe

Post a Comment